Tunceli'de izinsiz gösteri

Tunceli'de izinsiz gösteri

Tunceli'de izinsiz gösteri düzenleyen yüzleri maskeli grup, molotofkokteyli atarak Telekom binasındaki Türk bayrağını yaktı.

2015.08.30 22:36 - Son Güncellenme: 2015.08.30 22:36 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Tunceli'de izinsiz gösteri

Moğultay Mahallesi'ndeki Hastane Caddesi'nde bir araya gelen grup,  barikat kurup ateş yakarak yolu trafiğe kapattı.

Bir süre slogan atan gruptakiler, daha sonra Sanat Sokağı'na yürüdü.

Telekom binasındaki tabelaya ve Türk bayrağına molotofkokteyli atan  grup, polisin biber gazlı müdahalesiyle ara sokaklara kaçtı.

Türk bayrağı, molotofkokteylinin isabet etmesi sonucu yandı.

Barikattaki ateş, Toplumsal Olaylara Müdahale Aracı (TOMA) ve Tunceli  Belediyesinin itfaiye aracıyla söndürüldü.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2015.08.30 22:36 - Son Güncellenme: 2015.08.30 22:36 - HABER MERKEZİ
A