"Tüm camia kenetlenerek bu zor durumdan çıkmalıyız"

"Tüm camia kenetlenerek bu zor durumdan çıkmalıyız"

Teknik Direktör Christoph Daum müsabaka sonrası yaptığı açıklamada şunları söyledi;

2013.09.22 19:34 - Son Güncellenme: 2013.09.22 20:22 - Spor - HABER MERKEZİ
A
"Tüm camia kenetlenerek bu zor durumdan çıkmalıyız"

Bursaspor teknik direktörü Christoph Daum, maçtan sonra aldıkları mağlubiyetle zor bir duruma düştüklerini söyledi, "Ancak bu durumdan nasıl kurtulabiliriz onu düşünmeliyiz. Birlik ve beraberlik içinde olmalıyız. Maçın başında açık oynadık. Bu durumda deplasmanda bu kadar açık oynarsanız kontra atak yemenizde normal. Diğer tarafa baktığınızda çok pas hatası yaptık. Konsantre olamadık. İlk yarının sonunda bulduğumuz gol, bizi umutlandırdı toparlandık. İkinci yarıda daha fazla bir risk aldık. Ofansifte yaptığımız değişikliklerle de sonuca gidemedik. İyi bir baskı kurduk ama maalesef net gol pozisyonu da bulamadık. Bunu yaparken de bilerek yaptık. Onlarda kontradan bizi çok yakaladılar. Son anlarda iki pozisyonumuz vardı, atabilsek en azından bir puanı alabilirdik. Ama bu baskıya rağmen pozisyon bulmamız düşündürücü. Daha düzgün oynamalıyız. Bu durumdan yine biz kendimiz çıkmalıyız. Hatalar yaptık, bu hataları da düzeltmemiz gerekiyor. İyi taraflarımızı kuvvetli taraflarımızı ön plana çıkarmamız gerekiyor. Pas yüzdemizi artırmamız gerekiyor. Ben kendim olarak motivasyonum çok yüksek. O nedenle Akhisar maçına kadar bu işleri düzelteceğiz. Rizespor'uda tebrik ediyorum çok iyi başladılar onları da taktir etmek gerekiyor" dedi.

 

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2013.09.22 19:34 - Son Güncellenme: 2013.09.22 20:22 - HABER MERKEZİ
A