TÜBİTAK sonunda başardı

TÜBİTAK sonunda başardı

Atık yemek yağları belediye otobüslerinde kullanılacak

2013.04.25 12:22 - Son Güncellenme: 2013.04.25 12:23 - Teknoloji - HABER MERKEZİ
A
TÜBİTAK sonunda başardı


Çevre ve Şehircilik Bakanı Erdoğan Bayraktar, TÜBİTAK'ın üniversiteyle yaptığı çalışma sonucunda atık yağların belediye otobüslerinde kullanılmaya başlanılacağını açıkladı. Bayraktar, "TÜBİTAK'ın desteklediği Atık Yemek Yağlarının Karakterizasyonu ve Alternatif Yakıt Olarak Değerlendirmesi projesi için Kocaeli Üniversitesi ile protokol imzalandı. Pilot biyodizel tesisinde biyodizel üretim gerçekleştirilecek ve deneme amaçlı belediye ait araçlarda kullanılacak" dedi. Bayraktar, Maliye ile çalışma yaptıklarını biyodizel üretimine ÖTV muafiyeti getirileceğini kaydetti. 

Diğer Teknoloji ve Bilim Haberleri için tıklayın


2013.04.25 12:22 - Son Güncellenme: 2013.04.25 12:23 - HABER MERKEZİ
A