TSK'dan 15 Temmuz sonrası bir ilk

TSK'dan 15 Temmuz sonrası bir ilk

Türk Silahlı Kuvvetleri, 15 Temmuz hain darbe girişiminin ardından Eylül ayında bünyesinde bulundurduğu asker ve personel sayısını açıkladı. Darbe girişimi sonrasında ilk kez yapılan açıklamada, personel sayısında büyük düşüş yaşandığı görüldü.

2016.09.10 08:54 - Son Güncellenme: 2016.09.10 08:56 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
TSK'dan 15 Temmuz sonrası bir ilk
09:44 Erdoğan: TSK'nın hiç bir mensubunun başı öne eğik olmasın - 1

İLGİLİ VİDEO

Erdoğan: TSK'nın hiç bir mensubunun başı öne eğik olmasın - 1

Jandarma Komutanlığı'nın İçişleri Bakanlığı'na bağlanması nedeniyle asker ve personelsayısında açıklama yapılmadı.

General/Amiral

Mayıs: 385
Eylül: 206

Subay

Mayıs: 39.553
Eylül: 29.946

Astsubay

Mayıs: 96.593
Eylül: 67.646

Uzman Erbaş

Mayıs: 73.716
Eylül: 48.879

Yedek Subay

Mayıs:7.087
Eylül: 5.827

Erbaş/Er

Mayıs: 311.245
Eylül: 182.784

Sözleşmeli Er

Mayıs: 11.547
Eylül: 15.888

Sivil memur

Mayıs: 51.923
Eylül: 40.519

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2016.09.10 08:54 - Son Güncellenme: 2016.09.10 08:56 - HABER MERKEZİ
A