Tren dehşeti! 13 vagon birden devrildi

Tren dehşeti! 13 vagon birden devrildi

Erzincan- Kemah demiryolunda kömür yüklü treninin 13 vagonu raydan çıkarak devrildi. Kazada ölen ya da yaralanan olmadığı bildirildi.

2012.08.10 19:51 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Tren dehşeti! 13 vagon birden devrildi

Kaza, saat 15.45'te Kemah ilçesine bağlı Eriç Köyü mevkiinde meydana geldi. Sivas'ın Divriği ilçesinden Erzincan'a kömür taşıyan 27 vagonluk yük treninin bilinmeyen bir nedenle 13 vagonu raydan çıkması üzerine yan yattı. Devrilen vagonların kurtarılması için bölgeye Sivas ve Erzurum'dan ekipler gönderildi.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2012.08.10 19:51 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - HABER MERKEZİ
A