Trafoda yangın
Şırnak'ın Silopi ilçesinde BOTAŞ elektrik dağıtım trafosunda dün gece çıkan yangın nedeniyle ilçe ve köylere dün geceden beri elektrik verilemiyor.
2013.07.11 14:31 - Son Güncellenme: 2013.07.11 14:32 - Yaşam - HABER MERKEZİ
Yangının trafo üzerinden geçen kablonun kopması sonucu çıktığı tahmin edilirken, Silopi Belediyesi'ne bağlı itfaiye ekipleri yangını ancak 2 saatte kontrol altına alabildi. Meydana gelen yangından sonra dün geceden beri ilçeye elektrik verilmezken, sahura kalkan vatandaşlar, el fenerleri ile sahurlarını yapmak zorunda kaldı.
İlçeye elektriğin ne zaman verileceği konusunda yetkililerden herhangi bir açıklama gelmedi.