Trabzonsporlu futbolcular sağlık kontrolünden geçti

Trabzonsporlu futbolcular sağlık kontrolünden geçti

Trabzonspor'da 2018-19 sezonu öncesi futbolcular sağlık kontrolünden geçti.

2018.06.27 19:30 - Son Güncellenme: 2018.06.27 19:30 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Trabzonsporlu futbolcular sağlık kontrolünden geçti

Yeni sezon hazırlıklarına dün yaptığı antrenmanla başlayan bordo-mavili kulübün futbolcuları bugün sağlık kontrolünden geçti. Karadeniz ekibindeki Onur Kıvrak, Mustafa Akbaş, Kamil Ahmet Çörekçi, Batuhan Artarslan, Abdulkadir Parmak, Olcay Şahan, Muhammet Beşir ve Abdulkadir Ömür'ün doktorlar eşliğinde sağlık kontrollerine başlandı. Futbolcular kan testi, efor ve EKG testlerinden geçerek yeni sezon öncesi sağlık kontrollerini tamamladılar. 

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2018.06.27 19:30 - Son Güncellenme: 2018.06.27 19:30 - HABER MERKEZİ
A