Trabzonspor yüzünden evde kaldı!

Trabzonspor yüzünden evde kaldı!

Evini bordo maviye boyatan, Kastamonu'da ''61'' plakalı otomobiliyle dolaşan Trabzonspor fanatiği Mehmet Aydın (28), evlenebilmek için 7 yıldır takımının şampiyonluğunu bekliyor.

2012.05.13 18:30 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Trabzonspor yüzünden evde kaldı!

Hanönü ilçesinde yaşayan Aydın, takımı şampiyon olmadan evlenmememe kararı alması nedeniyle, nikah için 7 yıldan beri takımının şampiyon olmasını bekliyor. Fanatik taraftar, takımının şampiyonluk kupasını kaldıracağı günün umuduyla yaşıyor.
İki katlı evini bordo maviye boyatan, otomobilini ise Kastamonu yerine, Trabzon'dan ''61'' plakalı satın alan Aydın, takımının gelecek sezon şampiyon olacağını ümit ediyor.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2012.05.13 18:30 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - HABER MERKEZİ
A