Trabzonspor teknik direktörü Nenad Bjelica basın mensuplarının sorularını yanıtladı
Trabzonspor Teknik Direktörü Nenad Bjelica, Hatayspor maçı öncesinde takımın son durumunu değerlendirdi. Bjelica, "Hafta boyunca takım olarak, bütün arkadaşlarımızla gayet iyi bir çalışma örneği gösterdik. Ufak rahatsızlıkları olan oyuncularımızda vardı. Abdulkadir Ömür ve Paul Onuachu gibi. Onlar da o rahatsızlıklarını atlattılar. Şu an gayet iyi durumdalar. Onlar da bizimle olmaya hazır durumdalar" dedi.
2023.09.24 15:13 - Son Güncellenme: 2023.09.24 15:13 - Spor - HABER MERKEZİ
Süper Lig'in 6'ncı haftasında yarın deplasmanda Hatayspor'un konuğu olacak Trabzonspor, hazırlıklarına Mehmet Ali Yılmaz Tesisleri'nde yaptığı antrenmanla devam etti. Bordo-mavili ekipte teknik direktör Nenad Bjelica, idman öncesinde basın mensuplarına açıklamalarda bulundu. Hatayspor maçına hazır olduklarını belirten Hırvat teknik adam, "Önümüzdeki maç zor bir maç olacak. Çünkü rakibimizin ilk 5 maçta baktığınızda kalitesini, neler yapabileceklerini gösteren zorlu bir rakibe karşı oynayacağız. Bizim odak noktamız kendimiz. Neler yapabileceğimiz ve bunları nasıl yapmamız gerektiği. Maça yüzde 100 hazır durumdayız. Yüzde 100 verebilirsek bu maçı diğer maçlar gibi iyi sonuçla atlatabileceğimizi düşünüyoruz" ifadelerini kullandı.