Trabzonspor'da bir futbolcunun Kovid-19 testi pozitif çıktı

Trabzonspor'da bir futbolcunun Kovid-19 testi pozitif çıktı

Trabzonspor'da bir futbolcunun yeni tip koronavirüs (Kovid-19) testinin pozitif çıktığı bildirildi.

2021.02.14 20:44 - Son Güncellenme: 2021.02.14 20:45 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Trabzonspor'da bir futbolcunun Kovid-19 testi pozitif çıktı

Bordo-mavili kulüpten yapılan açıklamada, "Futbol A takımımızda bir futbolcumuzun Kovid-19 semptomları göstermesinin ardından yapılan PCR testi pozitif çıkmıştır. İzolasyona alınan oyuncumuzun tedavisine başlanmıştır." ifadelerine yer verildi. 

Trabzonspor'da dün, 3 futbolcunun Kovid-19 testinin pozitif çıktığı açıklanmıştı.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2021.02.14 20:44 - Son Güncellenme: 2021.02.14 20:45 - HABER MERKEZİ
A