Trabzonspor, 3 yenilgi daha tarihinin en kötü sezonunu yaşamış olacak

Trabzonspor, 3 yenilgi daha tarihinin en kötü sezonunu yaşamış olacak

Bordo-mavililer 3 yenilgi daha almaları halinde, tarihinin en kötü sezonunu yaşamış olacak..

2016.03.16 10:12 - Son Güncellenme: 2016.03.16 10:13 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Trabzonspor, 3 yenilgi daha tarihinin en kötü sezonunu yaşamış olacak

Trabzonspor, Süper Lig'de bu sezon oynadığı 25 maçta 13 kez mağlup oldu. Fırtına, kalan haftalarda 3 mağlubiyet daha alırsa lig tarihinde en çok yenilgi aldığı sezonu yakalayacak. Bordo-Mavililer, 2001-02 sezonunda 34 maçın 16 tanesini kaybetmişti.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2016.03.16 10:12 - Son Güncellenme: 2016.03.16 10:13 - HABER MERKEZİ
A