Trabzon'da taraftarlar kutlama yaptı

Trabzon'da taraftarlar kutlama yaptı

Trabzonspor'un, Süper Ligin 30'ncu haftasında deplasmanda Galatasaray'ı 3-1 yendiği maç sonrası kentte taraftarlar kutlama yaptı.

2020.07.06 00:16 - Son Güncellenme: 2020.07.06 00:18 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Trabzon'da taraftarlar kutlama yaptı

Karşılaşmanın bitiş düdüğü ile sokaklara dökülen Trabzonsporlu taraftarlar, takımlarının galibiyetini kutladı. 15 Temmuz Şehitler ve Hürriyet Parkı'nda toplanan bir grup taraftar, meşaleler yakarak bordo-mavili ekip lehine tezahüratlarda bulundu. Taraftarlar kentin değişik cadde ve sokaklarında kutlamalarını sürdürdü. Bazı taraftarlar da araçları ile korna çalarak şehirde tur attı.
 

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2020.07.06 00:16 - Son Güncellenme: 2020.07.06 00:18 - HABER MERKEZİ
A