Tonlarca badem ele geçirildi

Tonlarca badem ele geçirildi

Gaziantep İl Emniyet Müdürlüğü Kaçakçılık ve Organize Suçlarla Mücadele (KOM) Şube Müdürlüğü görevlileri, gümrük kaçağı 23 buçuk ton badem ele geçirdi.

2014.06.18 18:35 - Son Güncellenme: 2014.06.18 18:37 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
Tonlarca badem ele geçirildi

 

Gaziantep Cumhuriyet Başsavcılığının koordinesinde Gaziantep otoban doğu çıkışı üzerinde gerçekleştirilen uygulamada, 23 buçuk ton badem ele geçirildi. KOM ekipleri tarafından olayla ilgili iki şahıs gözaltına alınıp gümrük kaçakçılığı suçundan adliyeye çıkarıldı.

KOM tarafından yapılan açıklamada, "Gaziantep halkından aldığımız destekle suç ve suçluyla mücadelemiz kararlı bir şekilde devam edecektir" ifadesi yer aldı.

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2014.06.18 18:35 - Son Güncellenme: 2014.06.18 18:37 - HABER MERKEZİ
A