Togg fabrikasındaki iş bırakma eyleminin ardından taşeron firma olayı çözdüğünü açıkladı
Bursa'nın Gemlik ilçesinde bulunan Togg fabrikasında çalışan taşeron işçiler 2 aydır maaşlarını alamadıklarını belirterek iş bırakma eylemi gerçekleştirmişlerdi. Yapı merkezi konu ile ilgili, "Şantiyemizde taşeronumuza bağlı işçilerimizin basına yansıyan mağduriyetleri desteklerimizle çözülmüştür" ifadelerini kullandı.
2023.08.04 19:54 - Son Güncellenme: 2023.08.04 19:55 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
Yapı Merkezi'nin açıklaması şöyle;
Ana yüklenicisi olduğumuz Togg Gemlik Teknoloji Kampüsünün ek binalarının inşası kapsamındaki şantiyemizde taşeronumuza bağlı işçilerimizin basına yansıyan mağduriyetleri desteklerimizle çözülmüştür. Konunun Togg ile hiçbir ilgisinin olmadığı kamuoyuna saygıyla duyurulur.
Ana yüklenicisi olduğumuz Togg Gemlik Teknoloji Kampüsünün ek binalarının inşası kapsamındaki şantiyemizde taşeronumuza bağlı işçilerimizin basına yansıyan mağduriyetleri desteklerimizle çözülmüştür.
-- Yapı Merkezi (@YapiMerkezi) August 4, 2023
Konunun Togg ile hiçbir ilgisinin olmadığı kamuoyuna saygıyla duyurulur. pic.twitter.com/Fbwl1CCjO5