Tofaş Sakarya'ya gitti
2014-2015 sezonunda ilk resmi maçına yarın çıkacak olan Kırmızı Beyazlılar, 2-4 Ekim tarihleri arasında maçlarını oynanacağı Sakarya'ya hareket etti.
2014.10.01 16:46 - Son Güncellenme: 2014.10.01 16:46 - Spor - HABER MERKEZİ
Spor Toto Türkiye Kupası C Grubu'nda yer alan TOFAŞ, öğle saatlerinde kulüp tesislerinde Başantrenör Erhan Toker nezaretinde bir antrenman gerçekleştirdi. Kırmızı Beyazlılar öğle yemeğinin ardından maçların oynanacağı Sakarya'ya hareket etti. Hareket öncesinde açıklamalarda bulunan Erhan Toker, yarından itibaren sezonu resmen açacaklarını söyledi.
Hazırlıkların iyi geçtiğini belirten Toker, ''Samet ve Andre sakatlıktan yeni çıkan oyuncular. Bu isimler tam olarak hazır olmasa da eksiksiz bir şekilde Sakarya'ya gidiyoruz. Hedefimiz ilk ikiye kalarak adımızı son sekiz takım arasına yazdırmak. Rakiplerimiz de aynı istek içerisindeler. Çok zorlu maçlar olacak. Her şeyden önce iyi bir başlangıç yapmak istiyoruz. Maç maç düşünmek zorundayız. Takım olarak İstanbul BBSK maçına konsantre olmuş durumdayız. Umarım sezona iyi bir başlangıç yaparız. Genç kadronun tecrübeli yabancılarla birlikte bir bütünlük sağladığını ve iyi bir basketbol oynayabileceğini göstermek istiyoruz'' diye konuştu.
TOFAŞ ilk maçını yarın saat 17.30'da Serdivan'da bulunan Sakarya Spor Salonu'nda İstanbul BBSK ile oynayacak. Eleme grupları kapsamında oynanacak olan maçlar, canlı ve banttan yayınlarla A Spor ekranlarında olacak.
Gruplar maçların programı ise şu şekilde:
C Grubu - Sakarya (2-3-4 Ekim)
Fenerbahçe Ülker-Tofaş
Rönesans TED Ankara Kolejliler
İstanbul Büyükşehir Belediyesi
2 Ekim 2014 Perşembe
17:30 Tofaş - İstanbul BBSK (A Spor Bant)
20:00 Fenerbahçe Ülker - Rönesans TED Ankara Kolejliler (A Spor)
3 Ekim 2014 Cuma
17:30 Rönesans TED Ankara Kolejliler - İstanbul BBSK (A Spor Bant)
20:00 Fenerbahçe Ülker - Tofaş (A Spor)
4 Ekim 2014 Cumartesi
16:30 Rönesans TED Ankara Kolejliler - Tofaş (A Spor Bant)
19:00 İstanbul BBSK - Fenerbahçe Ülker (A Spor)