Tofaş'ın yüzü güldü

Tofaş'ın yüzü güldü

ALİAĞA Petkimspor'u yenerek, play off'a kalma yolunda bir engeli daha aşan Tofaş'ta yüzler güldü.

2013.04.22 11:41 - Son Güncellenme: 2013.04.22 12:07 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Tofaş'ın yüzü güldü

 


ROTAMIZ DEĞİŞMEDİ

Tofaş Antrenörü Ahmet Çaki, hedeflerinin değişmediğini belirterek şunları söyledi:

"İyi oynadık ve kazandık. Kaybettiğimiz Antalya Büyükşehir Belediyespor maçından sonra bu maçı mutlaka kazanmamız gerekiyordu. Birinci periotta zorlandık. Diğer periotlarda toparlanarak üstünlüğü ele alarak galip geledik. Play off için yolumuza devam ediyoruz. Hedefimiz bundan sonraki maçlarımızı kazanmak."

TEKRARI DEĞERLENDİRDİ

Banvit maçının tekrar oynayacağını hatırlatan Ahmet Çaki, "Bizi takım olarak etkilemedi. Sahada kazandık. Bundan sonrası, yöneticilerimizin işi. Onlar gerekeni yapacaklardır" dedi.
 

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2013.04.22 11:41 - Son Güncellenme: 2013.04.22 12:07 - HABER MERKEZİ
A