Tır bariyere çarptı: 1 yaralı
Gaziantep'te seyir halinde bulunan bir tır yol kenarındaki bariyerlere çarptı. Kazada tır sürücüsü yaralandı.
2019.10.03 15:04 - Son Güncellenme: 2019.10.03 15:08 - Güncel - HABER MERKEZİ
Nurdağı-Gaziantep otoyolunun 19'uncu kilometresinde seyir halinde bulunan ve plakası belirlenemeyen bir tır yol kenarındaki bariyerlere çarptı.
İsmi henüz belirlenemeyen ve direksiyon başında uyuduğu söylenen sürücüsü, kazada yaralandı.
Yaralı sürücü ihbarla kaza yerine gelen 112 acil ambulansla Nurdağı Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı.