Timsah'ta Ozan İpek sevinci

Timsah'ta Ozan İpek sevinci

Spor Toto Süper Lig'in 31. haftasında oynanan MKE Ankaragücü maçında sakatlanan ve uzun süredir formasından uzak kalan Bursasporlu Ozan İpek'in çarşamba günkü Eskişehirspor maçında oynayacak duruma geldiği öğrenildi.

2012.04.23 11:21 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Timsah'ta Ozan İpek sevinci

Yeşil-beyazlı ekipte Süper Lig'in 31. haftasında oynanan Ankaragücü mücadelesinde geçirdiği sakatlığının ardından yaklaşık 5 haftadır takımdan ayrı kalan Ozan İpek'ten sevindirici haber geldi. Takımla birlikte antrenmanlara çıkmaya başlayan başarılı oyuncunun uzun süren tedavisinin sona erdiği, çarşamba günü İzmir'de oynanacak Ziraat Türkiye Kupası Yarı Final mücadelesinde takımdaki yerini alabileceği bildirildi.
Yetenekli oyuncunun tedavisinin tamamlanması ve tekrar formasına kavuşacak olmasından dolayı mutlu olduğu görüldü. 

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2012.04.23 11:21 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - HABER MERKEZİ
A