Timsah Side'de startı verdi
Bursaspor'un devre arası hazırlık kampındaki ilk çalışması bugün sabah saatlerinde gerçekleşen antrenmanla başladı.
2015.01.12 14:23 - Son Güncellenme: 2015.01.12 14:27 - Spor - HABER MERKEZİ
11 - 22 Ocak 2014 tarihleri arasında gerçekleşecek olan devre arası hazırlık kampının ilk antrenmanı bugün sabah saatlerinde gerçekleşti.
Arslan Zeki Demirci Spor Kompleksinde, Teknik Direktör Şenol Güneş nezaretinde gerçekleşen antrenman yaklaşık 1 buçuk saat sürdü.
Isınma koşularıyla başlayan antrenman, koordinasyon ve pas çalışması ile devam etti. Yeşil-beyazlı oyuncular daha sonra geniş alanda kontrol pas çalışması yaptılar. Son bölümde ise gruplar halinde tempolu koşular yapıldı. Devre arası kampına altyapıdan Süheyl Çetin, Enes Ata, Muhammed Şengezer, Oğulcan Şahin, Mertcan Erdem ve Zeki Çelik'de katıldı.
Bursaspor akşam saatlerinde yapacağı günün ikinci antrenmanıyla kamp çalışmalarını sürdürecek.
İLGİLİ GALERİ