Timsah Side'de moral depoladı
Bursaspor, Antalya Kampında bugün öğle yemeğinin ardından Side Antik Kenti ve Side Çarşısını gezdi.
2015.01.20 14:55 - Son Güncellenme: 2015.01.20 15:00 - Spor - HABER MERKEZİ
Devre arası çalışmalarını Antalya Side'de sürdüren Bursaspor, bugün öğle yemeğinin ardından teknik heyet ve personel ile birlikte Side Antik Kenti ve Side Çarşısını gezdi.
Öğle saatlerinde yapılacak olan antrenman öncesinde Teknik Direktör Şenol Güneş'in verdiği izin doğrultusunda güzel havayı değerlendiren yeşil-beyazlı fuutbolcular antik kenti gezme fırsatı buldular. Side çarşısı esnafının büyük ilgisiyle karşılaşan Bursasporlu futbolcular ve teknik heyet bol bol hatıra fotoğrafı çektirdiler.
İLGİLİ GALERİ