Timsah salonda çalıştı
Bursaspor, sabah saatlerinde yaptığı antrenman ile çalışmaları sürdürdü.
2012.07.24 12:47 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Spor - HABER MERKEZİ
Sahada ısınma hareketleri ile başlayan antrenman salonda devam etti.
Özlüce Tesisleri'nde teknik direktör Ertuğrul Sağlam nezaretinde gerçekleşen antrenman 1 saat 15 dakika sürdü. Sahada yapılan ısınma hareketlerinin ardından salona geçen yeşil beyazlı ekip, 2 gruba ayrıldı. Bir grup kondisyon salonunda çalışırken diğer grup ise minderler üzerinde çalıştı. Futbolcuların yeni sezon öncesi moralli olduğu gözlendi. Bursaspor, akşam saatlerinde yapacağı antrenmanla çalışmalarına devam edecek.