Timsah salonda çalıştı

Timsah salonda çalıştı

Bursaspor, sabah saatlerinde yaptığı antrenman ile çalışmaları sürdürdü.

2012.07.24 12:47 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Timsah salonda çalıştı

Sahada ısınma hareketleri ile başlayan antrenman salonda devam etti.
Özlüce Tesisleri'nde teknik direktör Ertuğrul Sağlam nezaretinde gerçekleşen antrenman 1 saat 15 dakika sürdü. Sahada yapılan ısınma hareketlerinin ardından salona geçen yeşil beyazlı ekip, 2 gruba ayrıldı. Bir grup kondisyon salonunda çalışırken diğer grup ise minderler üzerinde çalıştı. Futbolcuların yeni sezon öncesi moralli olduğu gözlendi. Bursaspor, akşam saatlerinde yapacağı antrenmanla çalışmalarına devam edecek.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2012.07.24 12:47 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - HABER MERKEZİ
A