Timsah kondisyon depoladı
Bursaspor, Pazartesi akşamı oynayacağı Kayseri Erciyesspor maçının hazırlıklarına Özlüce Tesisleri'nde yaptığı antrenman ile başladı.
2013.12.21 14:15 - Son Güncellenme: 2013.12.21 14:15 - Spor - HABER MERKEZİ
Teknik Direktör Christoph Daum nezaretinde gerçekleştirilen antrenman kondisyon salonunda başladı. Güç depolayan futbolcular daha sonra antrenman sahasında yaklaşık 1.5 saat çalıştı.
Sahada yapılan antrenmana ayak tırnağında batma olan Fernando Belluschi katılmadı. Belluschi çalışmasını kondisyon salonunda sürdürdü.
Bursaspor yarın yapacağı çalışmanın ardından Özlüce Tesisleri'nde kampa girecek.
İLGİLİ GALERİ