TFF'den kulüplere sevindirici haber

TFF'den kulüplere sevindirici haber

Türkiye Futbol Federasyonu, 2011-2012 sezonunda Türkiye Süper Ligi'nde kulüplere ödenen galibiyet ve beraberlik primlerine artış yapıldı.

2012.08.17 23:13 - Son Güncellenme: 2012.08.17 23:13 - Spor - HABER MERKEZİ
A
TFF'den kulüplere sevindirici haber

Yeni sezonda Türkiye Süper Ligi'nde kulüplere galibiyet halinde ödenecek prim 890 bin TL'ye, beraberlik halinde ödenecek prim ise 440 bin TL'ye çıkarıldı.

Geçen yıl galibiyet halinde kulüplere 750 bin TL, beraberlikte ise 350 bin TL ödeniyordu.

BİR JEST DE SEYAHATTE

Türkiye Futbol Federasyonu'ndan kulüplere ikinci jest ise deplasman seyahatlerinde yaşandı...

TFF, Türk Hava Yolları ile yaptığı özel anlaşma ile Süper Lig Kulüplerine büyük bir kolaylık sağladı.

Buna göre Süper Lig Kulüpleri, deplasman maçları için THY ile yüzde 50 indirimli uçacak. Yeni sezonda Federasyonun girişimleri ile kulüpler THY'i tercih ederse ham bedelin yüzde 50 bedelinden bilet satın alacak.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2012.08.17 23:13 - Son Güncellenme: 2012.08.17 23:13 - HABER MERKEZİ
A