Terör bitti turist geldi
Çözüm süreciyle birlikte çatışmaların durması, Doğu ve Güneydoğu'ya da bereket getirdi.
2013.07.12 07:52 - Son Güncellenme: 2013.07.12 07:53 - Yaşam - HABER MERKEZİ
Huzurun hakim olduğu Adıyaman'daki doğal güzellikler ve tarihi alanlar da yerli ve yabancı turistlerin akınına uğradı. Geçen yılın ilk beş ayında kenti 58 bin 144 kişi ziyaret ederken, bu yılın aynı döneminde ise bu sayı 76 bin 868'e yükseldi. Çözüm süreciyle birlikte bölgenin cazibe merkezi haline geldiğini söyleyen Adıyaman Valisi Mahmut Demirtaş "Görünmeyen Adıyaman, son dönemde görünmeye başlandı" yorumunu yaptı.