TEM'de trafik durma noktasında
Bayram tatilinin başlaması ile birlikte Tem Otoyolu'nda trafik durma noktasına geldi.
2012.08.18 21:52 - Son Güncellenme: 2012.08.18 21:52 - Güncel - HABER MERKEZİ
Bayram tatilinin başlaması ile birlikte memleketlerine doğru yola çıkan vatandaşlar, Tem Otoyolu'nda yoğunluk oluşturdu. Bazı vatandaşlar yaklaşık 6 saatte İstanbul'dan ancak İzmit'e gelebildiklerini belirtirken, bazıları ise trafiğin durumuna isyan etti. Tem Otoyolu'nun Ankara istikametinde oluşan yoğunluk nedeniyle polis ekipleri trafiğin bir kısmını D-100 Karayolu'na vermeye çalıştı; ancak burada da trafik neredeyse durma noktasına geldi.
Tem Otoyolu ve D-100 Karayolu'ndaki araç yoğunluğunun akşam saatlerinde daha da artması bekleniyor.