"Tek dileğim sahneme kavuşmak"

"Tek dileğim sahneme kavuşmak"

Ünlü sanatçı Yonca Lodi, sahneye çıkmayı özlediğini söyledi.

2020.04.17 15:05 - Son Güncellenme: 2020.04.17 15:05 - Magazin - HABER MERKEZİ
A
"Tek dileğim sahneme kavuşmak"

Ünlü sanatçı Yonca Lodi, sahneye çıkmayı özlediğini söyledi. Başarılı popçu, "Çok özledim. 27 sene su gibi akıp geçti. Bir daha dünyaya gelsem, en başından  hiçbirşeyi değiştirmeden her saniyesini tekrar yaşamak isterim. Bundan sonrası için tek dileğim bir an önce sahneye kavuşmak. Bütün bugünlerin acısını çığlık çığlığa şarkılar söyleyerek çıkarmak dileğiyle" dedi.

Diğer Magazin Haberleri için tıklayın


2020.04.17 15:05 - Son Güncellenme: 2020.04.17 15:05 - HABER MERKEZİ
A