TED Ankara Kolejliler evinde güldü!
Türkiye Kadınlar Basketbol Ligi maçında TED Ankara Kolejliler, Edremit Belediyesi'ni yabancı oyuncularının müthiş performansıyla 87-83 mağlup etti.
2012.12.26 15:08 - Son Güncellenme: 2012.12.26 15:08 - Spor - HABER MERKEZİ
Türkiye Kadınlar Basketbol Ligi'nde (TKBL) TED Ankara Kolejliler, Edremit Belediyesi'ni 87-83 yendi.
İlk periyodu maça iyi başlayan Edremit Belediyesi 20-13 kazanırken, ikinci sette çok iyi bir performans sergileyen TED Ankara Kolejliler devreyi 42-32 önde kapattı.
3. periyotta başabaş mücadele olmasına rağmen TED Kolejliler bu seti 67-58, maçı da 87-83 kazanmayı başardı.
TED ANKARA KOLEJLİLER: 87 - EDREMİT BELEDİYESİ: 83
Salon: TOBB
Hakemler: Murat Ciner, İsmail Tarkan Tuser, Mahmut Tüfekçi
TED Ankara Kolejliler: Gökçe 4, Amachree 17, Tuğçe Canbaz 3, Dabovic 22, Walker 20, Saadet 4, Duygu 16, Deniz 1, Tuğçe Murat
Edremit Belediyesi: Jinks 23, Burcu 7, Devran 10, Solopova 14, Carter 23, Gülnur, Sanem 4, Cvetanovic 2, Banu
1. periyot: 13-20
Devre: 42-32
3. periyot: 67-58
Beş faulle çıkan: 32.44 Amachree (TED Ankara Kolejliler)