Tatlıoğlu sağlık çalışanlarının Tıp bayramlarını kutladı

Tatlıoğlu sağlık çalışanlarının Tıp bayramlarını kutladı

Orhaneli Belediye Başkanı İrfan Tatlıoğlu, sağlık çalışanlarının 14 Mart Tıp Bayramını kutladı.

2012.03.15 10:05 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Tatlıoğlu sağlık çalışanlarının Tıp bayramlarını kutladı

Hasan YALÇIN/BURSADABUGUN.COM

Orhaneli Belediye Başkanı İrfan Tatlıoğlu ve Belediye Başkan Yardımcısı Kadir Mehmet Başay ile 14 Mart tıp bayramı münasebetiyle Orhaneli Devlet Hastanesi, sağlık ocağı ve Eczanede çalışan eczacılarının da tıp Bayramını el örmesi gül hediye ederek kutlarken Yatan hastalarında ziyaret ederek sıkıntılarını dinleyip hediyeler verdi. Tatlıoğlu;  hekimlik mesleğinin en kutsal mesleklerden olduğunu ifade ederken tüm hekimlerimize ilçemize yaptıkları hizmetlerden dolayı şükranlarımı sunuyorum dedi.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2012.03.15 10:05 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - HABER MERKEZİ
A