Tatilcilerden geriye 200 ton çöp kaldı

Tatilcilerden geriye 200 ton çöp kaldı

9 günlük bayram tatili sona erdi. Ramazan Bayramı tatilinde vatandaşların akın ettiği Tekirdağ'ın bir mahallesinden 200 ton çöp çıktı.

2016.07.11 08:26 - Son Güncellenme: 2016.07.11 10:07 - Ekonomi - HABER MERKEZİ
A
Tatilcilerden geriye 200 ton çöp kaldı
02:20 Sahiller çöp doldu, vatandaşlar isyan etti

İLGİLİ VİDEO

Sahiller çöp doldu, vatandaşlar isyan etti

05:54 Edremit'te çöplük yangını

İLGİLİ VİDEO

Edremit'te çöplük yangını

9 günlük bayram tatili sona erdi. Ramazan Bayramı tatilinde vatandaşların akın ettiği Tekirdağ'ın bir mahallesinden 200 ton çöp çıktı. Bayram tatilini fırsat bilip, Tekirdağ'ın merkez ilçesi Süleymanpaşa Belediyesi'ne bağlı Kumbağ mahallesinde bulunan halk plajına akın eden vatandaşlar, tatilin bitmesinin ardından evlerine geri dönünce, onlardan geriye 200 ton çöp kaldı.

Konuyla açıklamada bulunan Süleymanpaşa Belediye Başkanı Ekrem Eşkinat, bayram süresi boyunca çöpleri temizleyen Süleymanpaşa Belediyesi'ne bağlı temizlik işçilerini tebrik etti.

Sosyal medya hesabından yazılı açıklama yapan Başkan Eşkinat, "Sadece Kumbağ'da bayram süresince 200 ton çöp toplayan temizlik emekçisi kardeşlerimi kutluyorum" dedi.

Diğer Ekonomi Haberleri için tıklayın


2016.07.11 08:26 - Son Güncellenme: 2016.07.11 10:07 - HABER MERKEZİ
A