"Taraftarlarımızdan özür diliyoruz"

"Taraftarlarımızdan özür diliyoruz"

Bursaspor'un kalecisi Sebastian Frey, kazanmak için ellerinden geleni yaptıklarını ancak bir puanla ayrıldıklarını söyledi."Taraftarlarımızdan özür diliyoruz." diyen Frey, "Bu maçı üç puanla kapatmayı çok istiyorduk ama bir puanla yetindik."...

2013.09.27 23:16 - Son Güncellenme: 2013.09.27 23:20 - Spor - HABER MERKEZİ
A
"Taraftarlarımızdan özür diliyoruz"

Bursaspor'un kalecisi Sebastian Frey, kazanmak için ellerinden geleni yaptıklarını ancak bir puanla ayrıldıklarını söyledi. "Taraftarlarımızdan özür diliyoruz." diyen Frey, "Bu maçı üç puanla kapatmayı çok istiyorduk ama bir puanla yetindik." şeklinde konuştu.

Frey, golsüz beraberlikle sona eren Akhisar Belediyespor maçının ardından yaptığı açıklamada şunları dile getirdi: "Bence bugün çok iyi bir oyun sergiledik. Ama gol yollarında başarılı olamadık. Maçlarda kalemizde ilk dakikalarda golü görüyorduk. Bugün golü görmememiz bizi daha iyi hazırladı. Hocamızın da dediği gibi ilk önce defans, daha sonra atak. İlerleyen maçlarda daha iyi olacağız. Çünkü doğru yolda ilerliyoruz. Taraftarlarımızdan da özür diliyoruz. Bu maçı üç puanla kapatmayı çok istiyorduk ama bir puanla yetindik ." 

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2013.09.27 23:16 - Son Güncellenme: 2013.09.27 23:20 - HABER MERKEZİ
A