"Taraftarlarımızdan özür diliyoruz"

"Taraftarlarımızdan özür diliyoruz"

Beşiktaş maçı sonrası kameraların karşısına geçen Yasin ve Civelli,mücadeleyi değerlendirdi...

2013.09.15 23:45 - Son Güncellenme: 2013.09.15 23:45 - Spor - HABER MERKEZİ
A
"Taraftarlarımızdan özür diliyoruz"

"TARAFTARIMIZDAN ÖZÜR DİLİYORUZ"
Bursasporlu Yasin Pehlivan, tüm hafta Beşiktaş maçı için iyi çalıştıklarını ifade ederek, "Bu mağlubiyeti hiç aklımıza getirmedik. Tüm hafta bu maça konsantre olduk. Hiç beklediğimiz oyun oynadık. Taraftarımızdan özür diliyoruz. Haftaya oynanacak Çaykur Rizespor maçını kazanacarak, telafi edeceğiz" dedi.
Bursasporlu Civelli, ellerinden geleni yapmalarına rağmen Beşiktaş karşısında bu şekilde kaybetmenin kendilerini üzdüğünü belirtti.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2013.09.15 23:45 - Son Güncellenme: 2013.09.15 23:45 - HABER MERKEZİ
A