Tapu müdürlüğünde koronavirüs alarmı

Tapu müdürlüğünde koronavirüs alarmı

Manisa'da, Turgutlu Tapu Müdürlüğü görevlisinde koronavirüs tespit edildi. Müdürlükteki 5 çalışan da koronavirüs şüphesiyle karantinaya alındı.

2020.07.13 17:59 - Son Güncellenme: 2020.07.13 18:00 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Tapu müdürlüğünde koronavirüs alarmı

Subaşı Mahallesi Kervan yolundaki Turgutlu Tapu Müdürlüğü'nde çalışan 1 kişinin Covid-19 testi pozitif çıktı. Bunun üzerine aynı birimde çalışan 5 personel de koronavirüs şüphesiyle karantinaya alındı.

İlçe Tapu Müdürlüğü'nün girişine, 'Covid-19 nedeniyle 6 personelimiz karantina altına alınmış olup, vatandaşlarımızın işlemlerde gecikmeler yaşanabilecektir. Şimdiden anlayışınızdan dolayı teşekkür ederiz' yazısı asıldı. 

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2020.07.13 17:59 - Son Güncellenme: 2020.07.13 18:00 - HABER MERKEZİ
A