"Tamamıyla kazanmayı hak ettik"

"Tamamıyla kazanmayı hak ettik"

Sırbistan'da alınan muhteşem galibiyet sonrasında Bilic, önemli açıklamalarda bulundu.

2014.10.24 09:15 - Son Güncellenme: 2014.10.24 09:16 - Spor - HABER MERKEZİ
A
"Tamamıyla kazanmayı hak ettik"

UEFA Avrupa Ligi C Grubu'nda Partizan'ı 4-0 mağlup eden Beşiktaş'ta teknik patron Slaven Bilic, oyuncuları hakkında övgü dolu ifadeler kullandı.

Slaven Bilic'in maçtan sonra yaptığı açıklamalar şu şekilde:

"Tamamıyla kazanmayı hak ettik. İki takımı ve taraftarlarını tebrik ediyorum. Maçın başından beri kontrollüydük ve maçı baştan sona üstün götürerek kazandık. Her maçta rakiplerimizden üstündük. İyi yoldayız. Bugün oyuncularımdan daha fazlasını istemeyemezdim. İLk yarıdaki top kayıplarının önüne geçebilirdik. Oyuncularım öz eleştiriyi çok iyi yapıyor ve bu beni mutlu ediyor. Veli harika bir oyuncu ve sıkı çalışıyor. Sadece golü değil oyunu da çok iyiydi. Kendimizi kaptırmadan sıkı çalışmalıyız. Ekim ayındayız ve durursak herşey elimizden gider."

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2014.10.24 09:15 - Son Güncellenme: 2014.10.24 09:16 - HABER MERKEZİ
A