Tam gün yasasına protesto

Tam gün yasasına protesto

ADANA'da sağlık çalışanları Tam Gün Yasası'nı protesto etti.

2014.01.03 13:45 - Son Güncellenme: 2014.01.03 13:45 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Tam gün yasasına protesto

Çukurova Üniversitesi Tıp Fakültesi Balcalı Hastanesi önünde toplanan Adana Tabip Odası, Sağlık ve Sosyal Hizmet Emekçileri Sendikası ile Devrimci Sağlık İşçileri Sendikası üyesi yaklaşık 200 kişi, alkış ve ıslıklarla Tam Gün Yasası'na tepki gösterdi. Çukurova Üniversitesi'nde görevli akademisyen, öğrenciler ve KESK üyelerinin de destek verdiği grup, 'Bu daha başlangıç, mücadeleye devam' ve 'Sağlıkta taşeron istemiyoruz' sloganları attı. Eylemde konuşan Adana Tabip Odası Başkanı Dr. Ali İhsan Ökten, "Yasa onay için Cumhurbaşkanının önüne sunulacak. Bu yasa sağlıkta çözüm değil sorun getirecek. Bu yasayı protesto ediyor ve kabul etmiyoruz" dedi. Bir süre slogan atan gruptakiler, daha sonra dağıldı.

 

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2014.01.03 13:45 - Son Güncellenme: 2014.01.03 13:45 - HABER MERKEZİ
A