Suso, sonuçtan memnun değil!

Suso, sonuçtan memnun değil!

Ülkemizde düzenlenen 20 Yaş Altı Dünya Kupası'nda çeyrek final mücadelesinde Uruguay'a yenilerek kupanın dışında kalan İspanya'da forma giyen Suso, karşılaşmanın ardından açıklamalarda bulundu.

2013.07.07 22:23 - Son Güncellenme: 2013.07.07 22:23 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Suso, sonuçtan memnun değil!

Ülkemizde düzenlenen 20 Yaş Altı Dünya Kupası'nda çeyrek final mücadelesinde Uruguay'a yenilerek kupanın dışında kalan İspanya'da forma giyen Suso, karşılaşmanın ardından açıklamalarda bulundu.

Her iki takımın da maça çok iyi başladığını ifade eden Suso, son dört takım arasına katılmayı hak ettiklerini söyledi ve "Çok iyi oynadığımızı düşünüyorum fakat özellikle maçın ilk yarısında her iki takım da müthiş bir mücadele ortaya koydu" şeklinde konuştu.

Suso, "Ancak Uruguay üzerlerine gitmemizi bekliyordu ve iyi savunma yaptılar. Bu da ilk yarıda topla beraber ileriye çıkmamızı zorlaştırdı. İkinci yarıda daha iyi oynayan taraf olduğumuzu düşünüyorum. Elde ettikleri tek gerçek pozisyon, golü buldukları korner vuruşuydu" diyerek sözlerini noktaladı.
 

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2013.07.07 22:23 - Son Güncellenme: 2013.07.07 22:23 - HABER MERKEZİ
A