Sürücüleri sevindirecek haber

Sürücüleri sevindirecek haber

Köprü ve otoyollarda serbest geçiş sistemi ay sonunda başlıyor.

2014.01.13 07:49 - Son Güncellenme: 2014.01.13 07:50 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Sürücüleri sevindirecek haber


İstanbul'da gişelerdeki yoğunluk vatandaşlar için büyük zaman kaybına yol açıyor. Sürücüler zaman zaman şerit değiştirerek trafikte dar boğaz oluşturuyor.

İSTANBUL'DA HGS VE OGS GİŞELERİ BİRLEŞİYOR

HGS ve OGS gişelerinin birleşmesinin ardından sürücüler şerit değiştirmek zorunda kalmadan yollarına devam edebilecek.

Bu durumun önüne geçmek için OGS ve HGS cihazlarını aynı anda okuyabilen yeni bir sistem getiriliyor.

Serbest Geçiş Sistemi Fatih Sultan Mehmet Köprüsü'nde başladı. Ayrı yerlerde olan HGS ve OGS gişeleri kaldırıldı.

Sistem Boğaziçi Köprüsü, Çamlıca ve Mahmutbey gişelerinde de 31 Ocak'tan itibaren uygulanacak

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2014.01.13 07:49 - Son Güncellenme: 2014.01.13 07:50 - HABER MERKEZİ
A