Suriyeli astronot Türkiye'ye kaçtı
Suriyeli astronot ve savaş uçağı pilotu General Muhammed Ahmed Faris, muhaliflerin saflarına katıldı
2012.08.06 07:12 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Dünya - HABER MERKEZİ
Esad rejiminden kaçarak, Özgür Suriye Ordusu'nun Halep'teki karargahına ulaşan Faris, isyancılara destek vermeye hazır olduğunu belirterek "Canımızla kanımızla sizin yanınızdayız" dedi. Daha önce Esad rejiminden 3 kez kaçma girişiminde bulunduğunu ancak başarısız olduğunu belirten Faris dün Türkiye'ye giriş yaptı. Faris 1987 yılında uzaya çıkan ilk Suriyeli astronot oldu. Faris, 1987'de uzaya gönderilen Rus Uzay Gemisi Soyuz'daki 3 astronottan biriydi.