Süper Lig'de deplasman yasağı kalktı

Süper Lig'de deplasman yasağı kalktı

Spor Toto Süper Lig'de deplasman yasağı kalktı. Beşiktaş-Galatasaray derbisini iki takım taraftarı da Vodafone Arena'da izleyebilecek

2016.09.22 15:35 - Son Güncellenme: 2016.09.22 15:38 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Süper Lig'de deplasman yasağı kalktı

Spor Toto Süper Lig'de yıllardır uygulanan deplasman yasağı kalktı. 

Beşiktaş ile Galatasaray arasında cumartesi günü oynanacak derbi maçta Galatasaray taraftarları Vodafone Arena'da yer alabilecek.

 Galatasaray taraftarları Vodafone Arena'da 'Yeni Açık' diye tabir edilen bölümde oturacak.

Derbi karşılaşmayı 2 bin 110 sarı kırmızılı taraftar izleyebilecek.

İstanbul Valiliği'nde yapılan İl Spor Güvenlik Kurulu toplantısı sonrasında yapılan açıklamada, deplasman yasağının artık kalktığı bildirildi.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2016.09.22 15:35 - Son Güncellenme: 2016.09.22 15:38 - HABER MERKEZİ
A