Süleyman Seba'dan iyi haber

Süleyman Seba'dan iyi haber

Bir süredir kaldırıldığı hastanede tedavi gören Süleyman Seba'nın durumu iyiye gidiyor.

2014.01.23 11:45 - Son Güncellenme: 2014.01.23 11:45 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Süleyman Seba'dan iyi haber

Beşiktaş Onursal Başkanı Süleyman Seba'nın sağlık durumunun iyiye gittiği belirtildi.

Geçtiğimiz günlerde rahatsızlanan ve bir süredir Ankara GATA hastanesinde tedavi gören Süleyman Seba'nın durumuyla ilgili iyi gelişmeler olduğu kaydedildi.

DHA'nın haberine göre, onursal başkanının doktorları, "Süleyman Ağabey dün itibarıyla ilk kez ağızndan beslenmeye başlandı. Bugün de durumu aynı biçimde devam ediyor. Solunum borusu çıkarıldı. Stabil durumundan biraz daha iyi duruma geldi. Alamadığı ilaçlarını artık almaya başladı." şeklinde açıklamada bulundu.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2014.01.23 11:45 - Son Güncellenme: 2014.01.23 11:45 - HABER MERKEZİ
A