Suda sara nöbeti geçirince...
Bursa'nın Orhangazi ilçesinde yüzmek için Ilıca'ya giden bir kişi, suda sara nöbeti geçirince çevredekiler tarafından boğulmaktan son anda kurtarıldı.
2014.06.28 14:36 - Son Güncellenme: 2014.06.28 15:02 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
İddiaya göre yüzmek için Orhangazi'ye bağlı Keramet Mahallesi'ndeki Ilıca'ya giden 23 yaşındaki Salih E.D., suda sara nöbeti geçirdi.
Bir anda suyun içinde kaybolan genç, çevredekilerin durumu fark etmesi sonucunda güçlükle çıkarıldı.
112 ekipleri tarafından Orhangazi Devlet Hastanesi'ne götürülen gencin sağlık durumunun iyi olduğu öğrenildi. Polis olayla ilgili soruşturma başlattı.