Stadyum karanlığa gömüldü

Stadyum karanlığa gömüldü

Ligin 3. haftasında oynanan Eskişehirspor-Çaykur Rizespor mücadelesi sırasında ışıklar gitti.

2015.08.31 09:23 - Son Güncellenme: 2015.08.31 09:23 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Stadyum karanlığa gömüldü

Spor Toto Süper Lig'in 3. haftasında Eskişehirspor, sahasında Çaykur Rizespor'u ağırladı. Eskişehir Atatürk Stadyumu'nda oynanan mücadelenin 80. dakikasında stat elektrikleri gitti. Mücadele 1-1 sürdüğü sırada jenaratörde meydana gelen arıza sebebiyle ışıkların sönmesi sonucu oyun 20 dakika durdu. Kırmızı-siyahlı taraftarlar bu talihsiz olayı görsel şölene çevirdi. Eskişehirsporlu taraftarlar, cep telefonu ışıkları ile karanlıkta görsel bir şov yaparken, 20 dakika sonra ışıkların gelmesiyle maç kaldığı yerden devam etti. Mücadele 1-1 eşitlikle sonuçlandı.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2015.08.31 09:23 - Son Güncellenme: 2015.08.31 09:23 - HABER MERKEZİ
A