Srebrenitsa için pedal çevirdiler

Srebrenitsa için pedal çevirdiler

Srebrenitsa soykırımının 18. yıl dönümü dolayısıyla Bosna Hersek'in Bihaç kenti ile Sırbistan'ın başkenti Belgrad'ta bisiklet maratonu düzenlendi

2013.07.08 19:46 - Son Güncellenme: 2013.07.08 19:46 - Dünya - HABER MERKEZİ
A
Srebrenitsa için pedal çevirdiler

Srebrenitsa soykırımı dolayısıyla düzenlenen Bihaç ve Belgrad bisiklet maratonları başladı. Bihaç'ta, "Srebrenitsa unutulmasın" sloganıyla düzenlenen maratona Bosna Hersek ve bazı Avrupa ülkelerinden katılan 200 bisikletçi, 400 kilometre boyunca pedal çevirerek, Srebrenitsa'daki final noktasına ulaşacak.

Maraton kapsamında bisikletçiler, 3 etaplık maratonu 10 Temmuz Çarşamba günü, Srebrenitsa'da sonlandıracak.

Öte yandan, Sırbistan'ın başkenti Belgrad'ta da Srebrenitsa kurbanları anısına "Belgrad'tan-Srebrenitsa'ya Bisikletle: 2013" adı altında bisiklet maratonu başlatıldı.

Maratona katılan sporcular, 220 kilometrelik etabı 3 günde tamamlayacak.
 

Diğer Dünyadan Haberler için tıklayın


2013.07.08 19:46 - Son Güncellenme: 2013.07.08 19:46 - HABER MERKEZİ
A