Son şampiyon galibiyetle başladı
Premier Lig'in son şampiyonu Manchester City, yeni sezona galibiyetle başladı.
2014.08.17 20:21 - Son Güncellenme: 2014.08.17 20:21 - Spor - HABER MERKEZİ
Premier Lig'in başlamasıyla birlikte tüm gözler geçen sezonu şampiyon olarak tamamlayan Manchester City'deydi. City, bugün Newcasle United ile oynadığı karşılaşmayı 2-0 kazanarak ligin ilk haftasını galibiyetle tamamladı.
Manchester City, 2014/2015 sezonuna galibiyetle başladı. David Silva ve Aguero'nun golleriyle rakibi Newcastle United'ı deviren Premier Lig'in son şampiyonu, maç içerisinde zor anlar yaşasa da galip gelmeyi bildi.