"Son dakika golü kısmet"
Volkan Demirel,maç sonunda karşılaşmayı değerlendirdi.
2013.11.02 22:59 - Son Güncellenme: 2013.11.02 22:59 - Spor - HABER MERKEZİ
Sarı-lacivertli ekibin başarılı kalecisi Volkan Demirel, Fenerbahçe'nin ikinci yarı özverisiyle maçtan 3 puan almayı bildiğini anlatarak, "İlk yarıda istenilen beklenen oyunu oynamadık. Devre arasındaki konuşmalarla moralli başladık ikinci yarıya. 90. dakikada gol yememize rağmen benim hatamdan dolayı gol yedik. Takım arkadaşlarımın özverisiyle galip gelmesini bildik. Taraftarlarımı ve takım arkadaşlarımı kutluyorum. Çok güzel bir galibiyet aldık. Her maçı alacak kapasitedeyiz. Bunun farkındayız. 3 maçtır son dakika golleriyle kazanıyoruz. Kısmet diyorum. Ben yaptığımız mücadele ve oyun ile bu galibiyeti hak ettiğimizi gösteriyor. Ama şampiyonluk için lig sonu için konuşmak daha erken. Daha ligin başındayız. Bursa deplasmanında her zaman farklı tarzda atmosferle karşılaşabiliyoruz. Önemli olan bu şeylerin saha içinde kalmasıdır" diye konuştu.