Somali'de ABD askeri üssüne saldırı
Somali'de terör örgütü Eş- Şebab ABD'nin askeri üssüne saldırıda bulundu.
2019.09.30 12:32 - Son Güncellenme: 2019.09.30 12:49 - Dünya - HABER MERKEZİ
Somali'deki terör örgütü Eş- Şebab'ın ABD'nin askeri üssüne bomba yüklü araçla saldırıda bulunduğu bildirildi.
Somalili yetkilerden gelen bilgilere göre, bomba yüklü bir aracın ABD ve Somalili güçlerin olduğu askeri üssün kapısında infilak ettiği bildirildi.
Somali'deki Aşağı Şabel şehrinden güvenlik yetkilisi Yusuf Abdurrahman yaptığı açıklamada, patlamanın ardından silah seslerinin geldiğini belirtti.