Sokakta pitbull dehşeti
Bursa'da evine giden bir vatandaşı Pitbull köpeği ısırdı. Hafif yaralanan şahıs hastaneye giderek tedavi oldu.
2012.08.01 13:32 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
Olay, merkez Yıldırım ilçesi Yavuzselım Mahallesi'nde meydana geldi. Akşam iş çıkışı evine giden İ.Ş.'yi S.Ç.'ye ait Pitbull köpeği ısırdı. Hafif yaralanan İ.Ş. özel bir otomobille hastaneye giderken, S.Ç. ise köpeğine sahip çıkamadığı için karakola götürüldü.
S.Ç. ifadesi alındıktan sonra serbest bırakıldı.