"Şoför telefonla konuşuyordu"

"Şoför telefonla konuşuyordu"

Sancaktepe'de durakta yolcu indiren belediye otobüsüne arkadan gelen minibüs hızla çarptı.

2012.04.12 11:52 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
"Şoför telefonla konuşuyordu"

Can pazarının yaşandığı kazada ilk belirlemelere göre belediye otobüsü ve minibüsteki 17 yolcu yaralandı. Akşam iş dönüşü olması nedeniyle iki araçta tıka basa yolcu olduğu öğrenilirken yaralılar her bir köşede tedavi edilmeyi bekledi. Kaza sırasında minibüste olan iki genç kıza sağlık ekipleri boyunluk takarken genç kızların korkulu bakışları kameralara yansıdı. Minibüste olan bir kadın ise kazayla ilgili olarak, "ne olduğunu anlamadım, minibüs şoförü sürekli telefonla konuşuyordu" dedi. Bir başka görgü tanığı da "yolcu otobüsü durağa yanaştığı sırada minibüs arkadan çarptı. Minibüs çok hızlıydı" diye konuştu.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2012.04.12 11:52 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - HABER MERKEZİ
A