Sobadan zehirlenen çift öldü

Sobadan zehirlenen çift öldü

TOKAT'ın Turhal ilçesinde Mehmet (93) ve Şerife Özaslan (75) çifti, sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenerek hayatını kaybetti.

2013.12.30 14:04 - Son Güncellenme: 2013.12.30 14:04 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Sobadan zehirlenen çift öldü

 

İlçe merkezinde Celal Mahallesi'nde yaşayan Mehmet ve Şerife Özaslan çiftinden dün haber alamayan komşuları durumu polise bildirdi. Eve gelen polis, kapıyı çilingir yardımıyla açarak içeri girdi. Aynı odadaki çift hareketsiz şekilde bulundu. Olay yerinde yapılan ilk incelemede çiftin kömür sobasından sızan karbonmonoksit gazından zehirlendikleri belirlenirken, cenazeleri otopsi için Malatya Adli Tıp Kurumu'na gönderildi.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2013.12.30 14:04 - Son Güncellenme: 2013.12.30 14:04 - HABER MERKEZİ
A