Sobadan ölüm sızdı: 2 ölü

Sobadan ölüm sızdı: 2 ölü

Kayseri'de sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen yaşlı çift hayatını kaybetti.

2016.02.09 23:29 - Son Güncellenme: 2016.02.09 23:30 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Sobadan ölüm sızdı: 2 ölü

Edinilen bilgiye göre, Selçuklu Mahallesi Melekhatun Sokak'ta ikamet eden M.B. (84) ile Ş.B.'den (85) haber alamayan yakınları eve girdi. Yaşlı çiftin hareketsiz olduğunu gören yakınları durumu ekiplere bildirdi.

Olay yerine gelen sağlık ekipleri çiftin hayatını kaybettiğini belirledi. Polis ekipleri tarafından yapılan incelemede odada bulunan soba borusunun ikiye ayrıldığını belirledi. M.B. ve Ş.B.'nin cansız bedenleri, yapılan incelemelerin ardından otopsi yapılmak üzere Eğitim ve Araştırma Hastanesi morguna kaldırıldı.

Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2016.02.09 23:29 - Son Güncellenme: 2016.02.09 23:30 - HABER MERKEZİ
A