Soba yine zehirlendi

Soba yine zehirlendi

Samsun'da sobadan sızan gazdan zehirlenen 3 kişi hastanelik oldu.

2013.04.18 18:01 - Son Güncellenme: 2013.04.18 18:02 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Soba yine zehirlendi


Olay, Atakum ilçesi Körfez Mahallesi'nde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, kömür sobasından sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen N.E.(36) ile çocukları İ.Y.E.(8) ve İ.E.(19) ölümden döndüler. Hastaneye kardırılan 3 kişi tedavi altına alındı. Polis olayla ilgili soruşturma başlattı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2013.04.18 18:01 - Son Güncellenme: 2013.04.18 18:02 - HABER MERKEZİ
A